Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Ismét egy elég pikáns témába vágok bele.

Életem során már többször estem pofára-e téren, de most végre beláttam, hogy hallgatnom kell magamra és belátni a kegyetlen igazságot: "A kutyák játszanak csontokkal!"

Az én véleményem az, de javítsatok ki férfi társaim, ha nem így van: Egy nő akkor jó ha "kerek"! Lehet szép az arca, lehet belül egy tündér, de ha "nincs mit fogni", akkor elvész a varázs.

Az, hogy "nem a méret a lényeg", ez egy faszság. (Én már csak tudom, nem egy-kettővel több bombázóm lehetett volna már, ha csak 10cm-rrel magasabb vagyok.)

Mindegy, hogy egy kis garzont kapsz a pénzedért vagy egy palotát?

Mindegy, hogy mekkora gombóc a fagyid?

Mindegy, hogy egy trabanttal költözöl vagy egy teherautóval?

Mindegy, hogy mekkora házon osztozol a lakótársaiddal?

Szerintem NEM!!!

Alapjáraton az emberek minél nagyobbra és többre törekednek, minél olcsóbban. Jobban vonzza a tekintetet ami nagy, monumentális, mint egy kicsi. Ezért is nem becsüli az emberek nagy része a kicsit. Ennek köszönhető az, hogy a szegények nem sajnálják annyira pénzt, mint a gazdagok. Ezt főleg a futárkodásom alatt tapasztaltam meg. Volt olyan akire rádőlt a ház és odaadta az 500 ft-ot is akár, de volt olyan újgazdag, aki a 20 ft-ot is visszakérte. Lehet erre azt mondani, hogy persze, hogy vissza kéri, ezért gazdag, de bizonyítsa be nekem valaki, hogy a hetente összeszedett visszajárókból lett milliomos. 

Na, de jelen esetben nem ezekről a dolgokról és méretekről van szó, HANEM:

Ugyan úgy, ahogy minden nő legbelül, akárhogy is tagadja egy számára megfelelő hacúrlécre vágyik, ami nem túl kicsi, de nem is túl nagy. Tehát, ahogy ők mondanák "pont jó" a megfelelő, úgy ahogy minden pasi egy az az kettő olyan mellre vágyik, ami szépen belesündörög a tenyerébe és egy olyan markolni és harapni vágyó barack hátsóra, hogy beszéljen hozzá a puszta látványa is. A túl nagy fenék és mell sem jó, mert az már undorító és nem lehet vele mit kezdeni, ahogy a túl nagy férfiúi szerszám sem. Ezen nincs mit finomítani ez a kegyetlen valóság. Aki mást mond az hazudik.

A férfiak abba szeretnek bele, amit látlak és fognak, nem abba aminek ott kéne lennie.

Saját bőrömön tapasztaltam meg már harmadszor, hogy beleestem egy vékony testalkatú lányba, mert gyönyörű volt az arca, imádni való volt a személyisége, de miután lefeküdtünk, minden a porba hullt. Szabályosan attól féltem, hogy össze töröm, nem tudtam úgy élvezni az együtt létet, mint egy testesebb lánnyal.

OKÉ!:A másik véglet, a zsírszalonna csajok sem jók, mert az már visszataszító és minden része külön mozog. (Megmondom őszintén én azt szeretem, ha fogok egy feneket és megindul vele együtt minden.) Hiába mondja bárki is azt, hogy az a jó mert "bárhol pinát hajtogatsz rajta" , szerintem meg az eredeti gyári változat a jó és nem az origami, illetve, hogy "nagy kofferbe jó pakolni", igen ám csak amikor az beleng vagy rád esik, vagy esetleg meg kell emelni az már nem biztos, hogy olyan kellemes, ha értitek mire gondolok.

Szóval csajok, baromi nagy tévhit, hogy a vékony modell alkatú lányok viszik a prémet. Igen is legyetek büszkék rá, ha van egy kis felesleg, mert lehet, hogy a párotoknak épp az lesz az egyik kedvenc pontja rajtad. Nyilván túlzásba se kell vinni és orrba szájba zabálni, de úgy gondolom egy egészséges normát simán lehet tartani, úgy hogy mellette jól is érzed magad, magabiztos vagy és nem attól rettegsz, hogy ki néz anorexiásnak, vagy épp egy partra vetett bálnának.

Van még itt valami, bár nem nagyon tartozik ide. Nem mondom, hogy ne edzetek, mert gyönyörű melleket, popsit lehet formálni magatoknak, de könyörgöm: NE gyúrjatok már magatoknak kocka hasat és pasikat megszégyenítő bicepszeket meg olyan csukját, hogy jó formán már repülésre alkalmasak, mert állítom, hogy a pasik 90%-ának hányingere van tőle, nekem konkrétan biztos.

Így még a nyár elején szólnék, hogy meleg van csajok és a túlzottan zárt ruha különböző betegségeket, kiütéseket és még sorolhatnám miket okoz. Szóval tessék csak "szellősen" öltözni és büszke lenni arra amitek van, természetesen a jó ízlés keretein belül. Például, ha egy szerencsétlenségedre túlsúlyos lány vagy, akkor ne vegyél már fel cicanadrágot és feszülős felsőt, mert az a szexi és vonza a pasikat. Ez valóban így van, ha jó az alakod és nem egy mozgó Mekk Donác vagy.

Duci lányok is lehetnek szexik, akinek nem folyik a déli pörkölt szaft a hurkái között, de mindehhez a szolid, normál kereteken belül kell maradni.

Zárásképp buzdítanám minden férfi illetve női olvasóimat is, hogy a nagy melegre való tekintettel, minden lehetséges módon támogassák és terjesszék a monokinizés hagyományát a világ összes strandján természetesen a gyermek medencék látáskörzetén kívül.

Köszönöm az állandó olvasóimnak, hogy ismét szántak időt újabb eszmefuttatásomra, illetve az új olvasóimnak is. Bízom benne, hogy továbbra is olvasni fognak és véleményükkel alátámasztják vagy esetleg megtámadják a "véleményeimet", mert én a negatív kritikának is örülök.

  

 1323464266.9011-kimkardashianbikini104760x1000-f.jpg

 

 

 

Szerző: balint_31  2014.06.10. 21:34 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://balint31.blog.hu/api/trackback/id/tr516293920

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása