Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

 

Végre rászántam magamat, hogy valami pozitív dologról is írjak. Nem volt nehéz választás, mert elég kevés dolog van a világon, amiről efféle képen tudok vélekedni. Az állatokat és az ő világukat választottam témaként, mert amióta megszülettem életem szerves részét képezik. Okoztak már nekem rossz és jó emlékeket is, de az esetek 90%-ában csak jó tapasztalatom van.

Az állat egy olyan csoport az élőlények között, amely az ösztönös életmód alapján boldogul a Földön már év milliók óta és mégsem illeti meg őket semmilyen negatív jelző effajta viselkedésük miatt, nem úgy, mint az embereket. Az embereknél az alap az önálló gondolkodás és cselekvő készség, de sajnos sokaknál ez sem fejlődött ki többek között és csak az ösztönösség maradt, ami elég negatív dolog, mert miattuk tart itt az emberiség. Az állatvilágban ez megbocsájtható, hiszen ott mindenki így viselkedik, mert erre születtek. Bennük ott van az a bizonyos tűz, ami hajtja őket az életben maradásért, az utód nevelésért. Megtanulták beérni azzal, amit a természet felkínál és mégis boldogok, megvan mindenük és csak egy dologtól kellene tartaniuk: az emberektől, akik szépen fokozatosan számolják fel az élőhelyeiket szennyezik a táplálékukat és irtják őket, de ezek ellenére is szeretik az embereket.Világszerte több milliárd dollárt fektetnek az állatok védelmébe és gyógyításába, ugyanúgy, ahogy az emberekébe is, de vannak országok, ahol csak a pénz, az étel ital és a hogy rúgjunk be hétvégén számít. Ezekben az országokban szinte semmit sem fordítanak arra, hogy megakadályozzák az állatok rossz sorsát és segítsék a boldogulásukat, úgy ahogy a mi országunkban sem, pedig az állatok az életüket adják, az emberekért lásd: vágóhidak, azért hogy legyen mit enni. Mentő kutyák, hogy segítsenek kapni még egy lehetőséget az élettől,  stb. Ennek ellenére hány ember van, aki képes lenne az életét áldozni egy állatért? Egy sem.

Ha lenne, rengeteg pénzem biztos vagyok benne, hogy első és legfontosabb dolgom egy állatrendőrség alapítása lenne, olyan emberekkel, akik képesek kiállni az állatokért, vigyázni rájuk és megakadályozni azt, hogy bárki is ártson nekik. Illetve a már működő állatmentők létszámát is gyarapítanám. Én szeretem az állatokat és erre büszke is vagyok. Akárhány állat is volt az életemben, mindegyiket szerettem, becsültem és tiszteltem, mert tudtam, hogy bármikor képesek lennének feláldozni az életüket értem.  

Rengetek állatbántalmazást láttam már, akadályoztam is meg. Főleg ezek a dolgok miatt is alakult ki bennem az emberek felé érzett gyűlöletem.

Az állatoknak a legfontosabb dolguk az életben maradás, az utód nemzés, táplálékszerzés és utódok "kiképzése" az életre. Semmi más. Őket nem érdeklik az anyagi javak, csak ez a pár dolog számít.

Az állatok, azért esznek, hogy éljenek, az emberek meg azért élnek, hogy egyenek. Ez egy nagyon nagy különbség, ahol megkérdőjeleződik az élőlények fontossága. Egy állat nem tud hazudni, nem tud meglopni, átvágni és örökké hűséges marad a gazdájához.

Jól véssétek az eszetekbe, amit leírtam és ezek a dolgok alapján gondolkozzatok el azon, hogy miért fut el tőled egy állat, ha csak meg akarod simogatni. Egy állat bizalmát nagyon nehéz elnyerni, de ha egyszer sikerül, akkor megtörhetetlen. Ott a példa, hogy zárj be egy embert vagy egy állatot a kocsid csomagtartójába pár órára, ha utána kinyitod az ember legjobb esetben is káromkodva leszid, de egy állat a nyakadba ugrik és örül, hogy ott vagy és segítettél rajta, holott tudja, hogy te zártad be.

Ha azt tapasztalod, hogy bántják az állatokat, akkor mindenképpen állj ki értük és védd meg őket, mert ők is megtennék érted.

Ha viszont annak a legkisebb szándéka is felmerült benned, hogy fizikailag bántalmazz egy állatot, akkor töröld el magadat a Föld színéről.

Azt a pénzt, amit elköltesz arra, hogy berúghass a spanoddal hétvégén, azt inkább fordítsd az állatodra és adj meg neki mindent, amit csak tehetsz érte, mert ő szeret téged, mivel te vagy a gazdája és tőled várja a szeretetet.

4100323881_c2aeca40bb_o.jpg

 

 

 

Szerző: balint_31  2012.08.15. 13:57 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://balint31.blog.hu/api/trackback/id/tr534713549

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása