Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Azt hiszitek, arról szól az élet, hogy megfeleljünk és mindenben a maximumot nyújtsunk, mindig a jó oldalunkat mutassunk és minél több dolgot elérjünk? Ha így gondoljátok, akkor csesszétek le a szüleiteket, hogy nem egy kisrobotot csináltak. Az élet arról szól, hogy szabad legyél, megtehess bármit, amit szeretnél, mond el a véleményed, mond el, hogy szereted, mond el, ha fáj, mond el, ha nem tetszik, élj változatosan, és ami a legfontosabb az, az ,hogy ÉLJ és ne csak létezz és megfelelj. Vágd bele igenis akárkinek a pofájába, hogy mi a véleményed, mert az TE vagy. Ha örül vagy ideges lesz a véleményed miatt, akkor örülj, mert hatással vagy rá és számít neki, amit mondasz, viszont, ha nem reagál semmit, akkor vagy a bajban, mert lese szarja a fejed és jelentéktelen vagy számára. Én életem során megmondtam már a véleményemet a 30 éves vezérigazgatóktól kezdve a 18 éves utcaseprőig mindenkinek, mert nem az számít, hogy ki hány éves, hol helyezkedik el a társadalmi hierarchiában, hanem az számít, hogy mind emberek vagyunk, mindenki egyforma csak más a személyisége, mindenki megszületett és mindenki megfog halni. A start és a cél ugyan az. A köztes dolgokat te alakítod és a sorsod. Én tisztában vagyok vele, hogy nem tetszik a pofám sok embernek, de ez engem nem érdekel, mert ők azok az emberek, akik a borító alapján ítélik meg a könyvet és ők a gyengék nem én. Becsüld meg a melletted álló embereket, mert ők nem azért vannak melletted amilyen te vagy, hanem azért, akik ők lehetnek melletted.

 

enjoy-life-live-it.jpg

Szerző: balint_31  2012.11.30. 19:35 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://balint31.blog.hu/api/trackback/id/tr764940260

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása