Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Délután 15 óra körül. Molyolok a számítógépem előtt. Csöng a telefon, felveszem, bemutatkozom, ahogy szoktam:
- Igen tessék Bálint!

A túloldalon egy, ahangjából ítélve komoly, érett férfi hang:
- Jó napot kívánok, és XY vagyok az ön munkahelyén dolgozom és most én csinálom a jövőheti beosztást.Ma reggel küldtünk Önöknek egy beosztás tervezetet. Érdeklődnék, hogy megkapta-e, mert még nem jött a visszaigazolás.

ÉN:

- Pillanat, mindjárt megnézem!. Az említett üzenet nem jött meg.
Ezt közlöm a túloldallal is.

Ő:

- Akkor elküldenénk még egyszer, és kérném, hogy mielőbb válaszoljon rá, mert sürgős lenne a munka.  

El telik fél óra, megnézem a mailboxot, semmi. Egy negyed óra múlva megint megnézem, még mindig semmi. Telefon csöng, ugyanaz az a krapek. Megállapítjuk, hogy a levél még mindig nem jött meg. Majd hallom a telefonban:
- De hát itt van a sikertelen küldések között, nem csoda, hogy nem ment el, majd a telefontól eltávolodva kiabál: Marika! Húzza már ki egy pillanatra a ROUTER-nek a tápját!

- halkan hallom Marikát:
- Melyik az főnök?
- Az a kis fekete doboz, a számítógép asztal mellett, a földön.
- Az van ráírva, hogy: TP-link.
- Ezt a fekete konnektort, amin piros szalag van, azt húzzam ki?
- NEEEEM!!! AZ A SZERVER!!! Mondom, hogy egy kis fekete doboz, abba megy egy fekete zsinór, azt tessék kihúzni, majd 10 másodperc múlva visszadugni!
- Na, de főnök, nekem nincsen stopperórám, elég, ha mobilomon nézem?
- Elég ha lassan elszámol 10-ig, de húzza már ki, hogy végre rendbe jöjjön rendszer. Reggel óta kb. 40-50 e-mailünk nem ment el.
- Főnök, találtam egy szürke dobozt a falon, ezt most kikapcsoljam?
- NEEEEM!!!!! AZ A RIASZTÓÓÓ!!!! HOZZÁ NE NYÚLJON!!!! Mondom, hogy egy kis fekete doboz, a számítógép asztal mellett, a földön.
- Ja, főnök! Most jut eszembe, hogy arra ma véletlenül ráöntöttem a müzlis joghurtomat, és elmosogattam. Ott van a szárítórácson.
Egy csendes, lakonikusan beletörödő, hang a túloldalról:
- Jézusom...

ÉN:

Röhögök, nagyon a másik fél próbál hozzám szólni, de én csak röhögök röhögök aztán nagy nehezen megbeszéltük, hogy holnap megpróbálkozik vele még egyszer.

 

Szerző: balint_31  2011.01.27. 20:26 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://balint31.blog.hu/api/trackback/id/tr802619056

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása